سایه مرگ (نبرد با شیاطین) - جلد 7

سایه مرگ (نبرد با شیاطین) - جلد 7

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دارن شان
  • مترجم : فرزانه کریمی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

سایه مرگ (نبرد با شیاطین) - جلد 7 کتاب هفتم از مجموعه 10 تایی دموناتا بک که دوباره به دنیا برگشته است، همراه با درویش در کارشری ویل زندگی می کند و به استعدادی پی می برد که بعد از رجوعش در دنیا به وجود آمده است. در این حال یک شب ناگهانی به خانه ی آنها حمله می شود اما نه توسط هیولا ها. بک، درویش و مریدان برای پیدا کردن مقصر این کار دست به کار می شوند ولی بک حقیقتی را پیدا می کند.... حقیقتی از جنس مرگ!! کلمات کلیدی: دموناتا، نبرد با شیاطین، دانلود جلد هفتم نبرد با شیاطین، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود رمان، رمان تحیلی، دانلود رمان ترسناک، داستان هیجان انگیز، darren shan book، برچسب‌ها: دموناتا، نبرد با شیاطین، دانلود جلد هفتم نبرد با شیاطین، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود رمان، رمان تحیلی، دانلود رمان ترسناک، داستان هیجان انگیز، darren shan book
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری