ماهنامه کارآفرینی ستکا - شماره 6

ماهنامه کارآفرینی ستکا - شماره 6

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مرکز کارآفرینی ستکا
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی ماهنامه کارآفرینی ستکا - شماره 6 در این شماره ماهنامه مطالب زیر را بخوانید: آشنایی با مدیر عامل سایت آمازون از شنا در اقیانوس آبی لذت ببرید: آشنایی با استراتژی اقیانوس آبی چگونه یک طرح بازاریابی بنویسیم؟ آیا من ثروتمندم؟ چگونه یک قرارداد کار تنظیم کنیم؟ آشنایی با قراردادهای آتی در بورس گوگل آنالیتیک چه کمکی می‌تواند به شما در مدیریت سایت‌تان کند؟ چگونه یک فروشنده حرفه‌ای شویم؟  دفتر توسعه کارآفرینی وزارت کار چه خدماتی به کارآفرینان می دهد؟ و سایت برای کارآفرینان  و... کلمات کلیدی: کسب و کار، کارآفرینی، بازاریابی، کسب درآمد، کارآفرینی ستکا، حق اختراع، دانلود کتاب کارآفرینی، تبلیغات موفق، برچسب‌ها: کسب و کار، کارآفرینی، بازاریابی، کسب درآمد، کارآفرینی ستکا، حق اختراع، دانلود کتاب کارآفرینی، تبلیغات موفق
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری