مرجع کاربردی میکروکنترولرهای ARM

مرجع کاربردی میکروکنترولرهای ARM

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سالار سهرابی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

مرجع کاربردی میکروکنترولرهای ARM میکروکنترلرهای ARM از ابتدای ورود به بازارهای جهانی، با سرعتی زیاد در حال جایگزین شدن میکروکنترلرهای 8 بیتی می باشند. سرعت پردازش بالا، مصرف توان کم، ساختار داخلی و خارجی 32 بیتی، ارتباط آسان با انواع مختلف وسایل جانبی (همانند USB , Ethernet, نمایشگرهای LCD, کارت های حافظه و . . .) از جمله مزایای تراشه های ARM است. همین امر در کنار قیمت قابل رقابت این میکروکنترلر ها (در مقایسه با میکروکنترلرهای 8 بیتی پر کاربرد) آنها را به عنوان جایگزینی امن و بهینه معرفی می نماید. کتابی که پیش رو دارید میکروکنترلرهای ARM را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار داده و با ارائه مثال های کاربردی گوناگون، خواننده را به سمت کار عملی با این مبکرو کنترلرها هدایت می کند. کلمات کلیدی: میکروکنترلر، کتاب آموزش میکروکنترلر arm، دانلود کتاب آموزش کامپیوتر، مهندسی رباتیک، آشنایی با میکروکنترلر آرم، آموزش میکروکنترلر آرم، تراشه ARM، برچسب‌ها: میکروکنترلر، کتاب آموزش میکروکنترلر arm، دانلود کتاب آموزش کامپیوتر، مهندسی رباتیک، آشنایی با میکروکنترلر آرم، آموزش میکروکنترلر آرم، تراشه ARM
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری