گلستان سعدی برای نوجوانان

گلستان سعدی برای نوجوانان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسعود خیام
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

گلستان سعدی برای نوجوانان گلستان سعدی یکی از مهم‌ترین کتاب‌هایی‌ست که تاکنون به زبان فارسی نوشته شده است. بیایید با هم سعدی بخوانیم. می پرسید چرا باید این کار را بکنیم؟برای اینکه خیلی حال دارد و کلی کیف می دهد. آن قدیم ها سعدی می خواندند تا فارسی یاد بگیرند اما امروز فارسی آن نیست که سعدی می نوشت، شما فارسی خودتان را صحبت می کنید. ناگفته نگذارم که فارسی شما برای نسل سعدی خوان غیر قابل درک شده! ... کلمات کلیدی: حکایتهاى گلستان سعدی، گلستان سعدی، اشعار سعدی، سعدی شیرازی، گلستان سعدی برای نوجوانان، داستان های گلستان سعدی، سعدی، دانلود کتاب گلستان سعدی، حکایت های سعدی، برچسب‌ها: حکایتهاى گلستان سعدی، گلستان سعدی، اشعار سعدی، سعدی شیرازی، گلستان سعدی برای نوجوانان، داستان های گلستان سعدی، سعدی، دانلود کتاب گلستان سعدی، حکایت های سعدی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری