مسمومیت ها

مسمومیت ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا پوردستگردان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

مسمومیت ها مصرف مواد غذایی آلوده به عوامل بیماری زا مانند ( باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها ) می تواند به مسمومیت های غذایی منجر شود مسمومیت غذایی بر اساس میزان سم درگیر و سلامت فرد می تواند خفیف تا شدید باشد. سیکلوسپورین، اشریشیا کلی، لیستریا و سالمونلا برخی از عوامل بیماری زا هستند که اغلب با مسمومیت غذایی در ارتباط هستند. علائم مسمومیت غذایی ( استفراغ، اسهال، تهوع، سردرد و درد شکمی ) معمولاً 1 - 3 روز بعد از خوردن غذای آلوده شروع می شود به همین ترتیب، مسمومیت غذایی به طور قابل توجهی می تواند روی سلامت شما تاثیر بگذارد و مشاوره تغذیه ای در مسمومیت با مواد غذایی بسیار مهم است. در این کتاب مسمومیت های شایع و علائم و روش درمان آنها بیان شده است. کلمات کلیدی: رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، آشنایی با بیماری ها، آشنایی با انواع مسمومیت، مسمومیت غذایی، بیماری های گوارشی، راه های درمان مسمومیت غذایی، برچسب‌ها: رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، آشنایی با بیماری ها، آشنایی با انواع مسمومیت، مسمومیت غذایی، بیماری های گوارشی، راه های درمان مسمومیت غذایی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری