سنگ کاغذ قیچی

سنگ کاغذ قیچی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسعود خیام
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

سنگ کاغذ قیچی مسعود خیام در سال ۱۳۲۶ در تهران به‌دنیا آمد. تحصیلات دانشگاهی و تحقیقات حرفه‌ای‌اش در زمینۀ مهندسی علوم هوافضا بوده‌است. وی مدتی با سمت هماهنگ‌کنندۀ مهندسی و تعمیرات هواپیما در هواپیمایی ملی ایران کار می‌کرد و مدتی نیز در دانشکاه‌های ایران به تدریس اشتغال داشت و زمانی نیز به کارهای مهندسی مشاور مشغول بود. بعد از انقلاب ۱۳۵۷ به روزنامه نگاری روی آورد و مقاله‌هایش در مجلات «آدینه» و «دنیای سخن» و «گردون» و سایر مجلات فرهنگی ادبی هنری ایران به چاپ رسید. وی از سال ۱۳۵۸ نوشته‌های ادبی خود را به چاپ رساند. او تحقیقاتی در زمینه خط فارسی دارد و پیشنهاد دهنده ابداع و ایجاد «خط فنی فارسی» است. کلمات کلیدی: دانلود رمان هیجان انگیز، داستان فارسی، دانلود رمان، داستان اجتماعی، داستان بلند، داستان ایرانی، داستان، سنگ کاغذ قیچی، برچسب‌ها: دانلود رمان هیجان انگیز، داستان فارسی، دانلود رمان، داستان اجتماعی، داستان بلند، داستان ایرانی، داستان، سنگ کاغذ قیچی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری