اندیشه های یک روانشناس معلول

اندیشه های یک روانشناس معلول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد نظری گندشمین
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

اندیشه های یک روانشناس معلول کاش به اندازه علف های هرز ، مصرّ و پشتکار ( و حتّی مفید )  باشم و هیچ عاملی نتواند مانع رشد و رویش من شود و آن قدر قوی و مقاوم و پابرجا باشم تا عواملی که می خواهند مانع سر راه رشد و تلاش من شوند ، نا امید و مستأصل شوند و دست از سرم بردارند و بدانند که من قصد ندارم ، تسلیمِ هیچ عامل درونی ( شخصی ) و بیرونی ( اجتماعی ) شوم. آری طبیعت ، منبع الهام رشد و شکوفایی و مقاومت من و توست. کلمات کلیدی: جملات حکیمانه، سخن قصار، متن روانشناسی، متن انگیزشی، اندیشه های یک معلول، دانلود کتاب روانشناسی، دانلود جملات روانشناسی، دانلود کتاب الکترونیکی موفقیت، برچسب‌ها: جملات حکیمانه، سخن قصار، متن روانشناسی، متن انگیزشی، اندیشه های یک معلول، دانلود کتاب روانشناسی، دانلود جملات روانشناسی، دانلود کتاب الکترونیکی موفقیت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری