فاجعه اسلاتر (نبرد با شیاطین) - جلد 3

فاجعه اسلاتر (نبرد با شیاطین) - جلد 3

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دارن شان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

فاجعه اسلاتر (نبرد با شیاطین) - جلد 3 کتاب سوم از مجموعه 10 تایی دیموناتا اینبار گروبز اسیر فیلمی پر از وحشت شده که بازیگران آن نه انسان بلکه شیاطین اند. در این کتاب به درویش پیشنهاد همکاری در فیلمی به نام فاجعه اسلاتر را می دهند. کارگردان فیلم داویدا هایم و دستیار کارگردان هم یونی است. درویش، گروبز و بیل ای به منطقه فیلم برداری می روند.اما گروبز متوجه می شود که شیاطین در فیلم، واقعی هستند.و در آخر کارگردان و دستیارانش، شیاطین واقعی را - از جمله لردلاس که برای انتقام گیری از گروبز آمده بود - احضار می کنند که تمام افراد حاضر در فیلم را بکشند ولی گروبز تعدادی از افراد آنجا را فراری می دهد واز دست لردلاس فرار میکند.با همین کار درویش می فهمد که گروبز توانایی جادویی دارد. کلمات کلیدی: دیموناتا، دانلود رمان ترسناک، داستان هیجان انگیز، darren shan book، دانلود کتاب اسلاتر، نبرد با شیاطین، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود رمان، رمان تحیلی، دانلود مجموعه کتاب نبرد باشیاطین، برچسب‌ها: دیموناتا، دانلود رمان ترسناک، داستان هیجان انگیز، darren shan book، دانلود کتاب اسلاتر، نبرد با شیاطین، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود رمان، رمان تحیلی، دانلود مجموعه کتاب نبرد باشیاطین
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری