گزیده دیوان ملک الشعرای بهار

گزیده دیوان ملک الشعرای بهار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدتقی بهار
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

گزیده دیوان ملک الشعرای بهار «ایران پس از حافظ شاعری به بزرگی ملک الشعرا بهار به خود ندیده است» ..... سخن سنجان و اساتید فن ادب معتقدند که پس از حافظ یعنی تقریبا از هفت قرن پیش تا کنون شاعری به استادی و توانائی و عظمت قدر و مقام ادبی استاد بهار در ایران به وجود نیامده است وبهار در میان ستارگان درخشانی چون جامی و هاتف و صبا و سروش و قاآنی و امثال آنها که در قرون اخیر به وجود آمدند چون خورشید تابنده یی بود که بالغ بر نیم قرن در آسمان بلند شعر و ادب ایران نور افشانی کرد........ کلمات کلیدی: ملک الشعرای بهار، دیوان ملک الشعرا، دانلود شعر، مجموعه شعر، دانلود کتاب شعر، دیوان اشعار ملک الشعرای بهار، اشعار محمد تقی بهار، برچسب‌ها: ملک الشعرای بهار، دیوان ملک الشعرا، دانلود شعر، مجموعه شعر، دانلود کتاب شعر، دیوان اشعار ملک الشعرای بهار، اشعار محمد تقی بهار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری