مجله بازیهای رایانه ای گیمرسان – شماره پنجم

مجله بازیهای رایانه ای گیمرسان – شماره پنجم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله گیمرسان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی مجله بازیهای رایانه ای گیمرسان – شماره پنجم با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما و دوستان؛ بنده و همکارانم برای راه اندازی سری جدید مجله حدود یک ماه و نیم تلاش بدون وقفه را گذراندیم تا مجله ای حرفه ای و در سطح بالا از خیلی مجلات موجود به دست مخاطبان گرامی برسانیم. با این حال مجله سری جدیدی است و هیچ ارتباطی با مجلات نوپای قبلی ندارد. از این نسخه به بعد هم شاهد اجرای گرافیک بهتر و مطالب بیشتر خواهید بود. مطالب جذاب مجله را از دست ندهید. همچنین از شما نهایت تشکر را داریم که پیشنهادات و انتقادات خود را برای بهبود وضعیت کیفی مجله  به ایمیل ما ( در مجله موجود است ) ارسال کنید.    کلمات کلیدی: نقد و بررسی بازی، مجله بازی های رایانه ای، دانلود مجله بازی، جدیدترین بازی ها، گیمرسان، تریلر بازی، بازی های ایرانی، سرگرمی، برچسب‌ها: نقد و بررسی بازی، مجله بازی های رایانه ای، دانلود مجله بازی، جدیدترین بازی ها، گیمرسان، تریلر بازی، بازی های ایرانی، سرگرمی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری