آینده یک پندار

آینده یک پندار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زیگموند فروید
  • مترجم : هاشم رضی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آینده یک پندار از دیدگاه فروید دین روان آزردگی جهانی نوع انسان است و تجلیات دینی را صرفاً باید نمونه ای از علایم روان رنجوری در افراد بازشناخت. او مسئله ایمان به خدا را، تثبیتی از یک آرزوی حفاظت و حمایت توسط وجودی پدرگونه می داند (ایده خدای قادر مطلق را به عنوان تجلیل جمعی از انگاره پدر فردی تفسیر می کند)، بیان میلی برای کمک شدن و نجات یافتن، در حالی که بشر با بیدار شدن از  پندارهای کودکانه و بکار بردن خرد و مهارت خود، اگر نتواند خود را نجات دهد، لااقل می تواند به خویشتن کمک کند. کلمات کلیدی: دانلود کتاب زیگموند فروید، دانلود کتاب روانشناسی، عقاید مذهبی، دانلود کتاب pdf فروید، روانشناسی مذهبی، دانلود کتاب جامعه شناسی، ناسیونالیسم، آشنایی با ادیان، مذاهب جهان، برچسب‌ها: دانلود کتاب زیگموند فروید، دانلود کتاب روانشناسی، عقاید مذهبی، دانلود کتاب pdf فروید، روانشناسی مذهبی، دانلود کتاب جامعه شناسی، ناسیونالیسم، آشنایی با ادیان، مذاهب جهان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری