آسان ترین راه

آسان ترین راه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مابل کتز
  • مترجم : فرهاد فروغمند
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آسان ترین راه دستیابی به خواسته ها به روش بومیان هاوایی وقتی بزرگ میشدم راز بزرگی را پنهان مینمودم. هر چند که میدانستم که چگونه باید به آنچه که میخواهم برسم ولی"باور" هم داشتم که برای دستیابی به آن باید به سختی کار کرد و هر چیزی بهایی دارد که اغلب بسیار هم سنگین میباشد. بعدها در زندگی به هر آنچه که کسی میتواند به لحاظ مادی و احساسی بخواهد رسیدم: خانه ی نوساز، خودروهای آخرین مدل، پول کافی برای مسافرت و خرید هر آنچه که میخواستم، شوهری دوست داشتنی و دو کودک سالم و زیبا. ولی نه تنها احساس خوشبختی نمیکردم بلکه خیلی هم خشمگین بودم. روزی همین خشم و نفرت را در فرزند بزرگم جاناتان مشاهده نمودم. دیدن آن ضربه ی سنگینی برایم بود. واقعاً مرا از خواب بیدار کرد و باعث شد که به خودم بگویم: "مابل، باید کاری در این مورد انجام بدهی. نمیتوانی این طور ادامه بدهی. این روند باید متوقف شود." از همان لحظه جستجوی خود را آغاز کردم. اولین همایشی که در آن شرکت نمودم راجع به خشم بود. توسط دکتر بیل اجرا میشد و هنوز هم به خاطر آنچه که از او آموخته ام بسیار سپاسگزارم. بعدها یوگا و تجسم را از آنا فرا گرفتم و اینها موجب شدند که با قدرتی باورنکردنی، که در درون همه ی ما هست و به کمک آن میتوانیم هر چیزی را ایجاد یا به سوی خود جذب نماییم، دست پیدا کنم. بزرگترین تغییر هم وقتی در زندگیام اتفاق افتاد که دوستم میرتا یک کتاب متافیزیکی به من قرض داد. باور کردنی نبود! آن کتاب حقیقتاً مرا از خواب بیدار نمود... کلمات کلیدی: دانلود کتاب موفقیت، چطور زندگی کنیم، رمز موفقیت، روانشناسی موفقیت، خودشناسی، هو اوپونو پونو، دانلود کتاب روانشناسی، دانلود کتاب ترجمه شده، mabel katz، برچسب‌ها: دانلود کتاب موفقیت، چطور زندگی کنیم، رمز موفقیت، روانشناسی موفقیت، خودشناسی، هو اوپونو پونو، دانلود کتاب روانشناسی، دانلود کتاب ترجمه شده، mabel katz
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری