چشم های سرخ ماهی ها

چشم های سرخ ماهی ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهرا خوش نظر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

چشم های سرخ ماهی ها به راستی که در تمام ذرات هستی عشق نهفته است . رود به شوق دیدار دریا مستانه می غرد ، و از دل کوه به دامن دشت می ریزد . و جوشان و خروشان از پیچ و خم دره ها می گذرد . و آوای رود ، آواز مستانه ی عشق است که به شوق دریا می خواند و پیش می رود ، و تنها هنگامی که به دریا می ریزد آرام می یابد . و زلال خویش را با امواج دریا درهم می آمیزد ، تا جایی که تو نمی دانی این رود است که این چنین در دامن دریا آرام یافته است ، و یا دریاست که از شوق ، چنگ بر گیسوان پریشان رود زده است . که هر دو مست و بیقرار در آغوش یکدگر خفته اند ، و با هم یکی شده اند . و هر یک در گوش دیگری زمزمه های عاشقانه ی خویش را ترنم می کنند . کلمات کلیدی: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، دانلود متن ادبی، دانلود متن عاشقانه، دانلود جملات قصار، جملات ادبی، برچسب‌ها: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، دانلود متن ادبی، دانلود متن عاشقانه، دانلود جملات قصار، جملات ادبی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری