خودآموز آسان کار با فتوشاپ

خودآموز آسان کار با فتوشاپ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی سجادی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

خودآموز آسان کار با فتوشاپ فتوشاپ یکی از محصولات شرکت ادوبی (Adobe) است که برای سیستم‌عامل‌های Windows و Mac و به تازگی سیستم‌عامل‌های موبایل Android و iOS ارائه شده است. ابزارهای قدرتمند در عین سادگی و همچنین آسانی فتوشاپ این نرم‌افزار را از بعد از انتشار نسخه ی 7  خود به شهرت زیادی رساند. تا حدی که این روزها لفظ فتوشاپ دیگر برای هیچ‌کس، حتی کسانی که با مفاهیم کلی رایانه هم آشنایی ندارند ناشناخته نیست و گاهی اوقات به اشتباه به ویرایش عکس، فتوشاپ می‌گویند. در صورتی که فتوشاپ یکی از هزاران برنامه‌ی ساخته شده برای ویرایش عکس است (و صد البته بهترین). اولین نسخه‌ی این نرم‌افزار در سال 1990 منتشر شد و آخرین نسخه‌ی این نرم‌افزار (در زمان نگارش کتاب) در سال 2013 میلادی. این نسخه چهاردهمین نسخه‌ی فتوشاپ می‌باشد و ادوبی از CC که مخفف عبارت Creative Cloud است در نامگذاری این نسخه از سری نرم افزارهای خود (که فتوشاپ هم عضوی از آن هاست) استفاده کرده است. از فتوشاپ در صنعت چاپ، طراحی وب، صفحه‌آرایی کتب و مجلات، روتوش عکس‌ها و ... استفاده می‌شود. اما باید بدانیم که توانایی فتوشاپ کاملاً محصور به مهارت و سلیقه‌ی شخص است و با پذیرش این نکته می‌توان به بیان این مهم رسید: با فتوشاپ امکان «هر کاری» وجود دارد! در این کتاب قصد داریم این نرم‌افزار را به شیوه‌ای متفاوت آموزش دهیم. شیوه‌ای که در آن پس از خواندن مطالب کتاب بتوان به تعامل با رابط کاربری فتوشاپ پرداخت. از طرح مطالب خسته‌کننده و کلیشه‌ای پرهیز شده و در نگارش، صفحه‌آرایی، ویرایش و اولویت‌بندی ارائه‌ی مطالب نهایت وسواس به خرج داده شده است. مسلماً هیچ کاری بی‌عیب و ایراد نیست، ولی سعی می‌کنیم که آن‌ها را به حداقل برسانیم. کلمات کلیدی: آموزش فتوشاپ، آموزش ادیت عکس، آموزش نرم افزار photoshap، نرم افزار فتوشاپ، نرم افزار گرافیکی، ترفند فتوشاپ، دانلود کتاب آموزشی، آموزش نرم افزار فتوشاپ، کتاب آموزش ps، برچسب‌ها: آموزش فتوشاپ، آموزش ادیت عکس، آموزش نرم افزار photoshap، نرم افزار فتوشاپ، نرم افزار گرافیکی، ترفند فتوشاپ، دانلود کتاب آموزشی، آموزش نرم افزار فتوشاپ، کتاب آموزش ps
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری