چه کسی از دیوانه ها نمی ترسد؟

چه کسی از دیوانه ها نمی ترسد؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی رضایی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

چه کسی از دیوانه ها نمی ترسد؟ همه ی آدم ها دیوانه اند. فقط نوع دیوانگی آن ها فرق می کند. شاید همین حرفم کافی است که دیگران بفهمند که خودم چقدر دیوانه ام. هر چند که دیگران همیشه می ترسند که نکند بهشان بگویند دیوانه اما من ترسی ندارم. حتا از دیوانگی خودم لذت هم می برم. اگر لازم باشد روی کاغذ می نویسم و پایش را امضا هم می کنم. خودم هم آن قدر جسور هستم که وقتی کسی را می بینم که رفتار و حرف هایش شبیه عاقل ها نیست در چشمش زل می زنم و می گویم دیوانه! من هم که فقط منتظر همین حرف ها هستم که قاطی بکنم و دخل طرفم را بیاورم. یک بار هم در مترو با یک زن ولگرد جر و بحث کردم. با موبایلش صحبت می کرد و به طرفش با صدای بلند می گفت که یک شب تا صب چقدر پول می گیرد. من هم عصبانی شدم و با هم جر و بحث کردیم. کلمات کلیدی: داستان، داستان دیوانه، دانلود داستان pdf، دانلود رمان pdf، رمان دیوانه، چوک، داستان هیجان انگیز، انسان های دیوانه، دانلود رمان، داستان فارسی، برچسب‌ها: داستان، داستان دیوانه، دانلود داستان pdf، دانلود رمان pdf، رمان دیوانه، چوک، داستان هیجان انگیز، انسان های دیوانه، دانلود رمان، داستان فارسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری