عوارض شیمی درمانی

عوارض شیمی درمانی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا پوردستگردان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

عوارض شیمی درمانی در این کتاب سعی شده است مهمترین عوارض شیمی درمانی شرح داده شود. مقصود از شیمی درمانی، درمان بیماری از طریق بکار بردن داروهای گوناگون است و در معنای خاص آن که امروزه بکار برده می شود غرض درمان دارویی تومورهای گوناگون یا به اصطلاح سرطان است. استفاده از داروهای ضد سرطان یا شیمی درمانی یکی از چند راه درمان این گونه توموهاست و می توان آن را با روشهای دیگری مثل جراحی و پرتو درمانی توام کرد. شیمی درمانی در معالجه تومورها بسیار موثر بوده و امروزه با کشف داروهای جدید ضد تومور این تاثیر رو به افزایش است. کلمات کلیدی: رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، شیمی درمانی، دانلود کتاب پزشکی، درمان سرطان، دانلود رایگان ایبوک، آشنایی با بیماری ها، برچسب‌ها: رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، شیمی درمانی، دانلود کتاب پزشکی، درمان سرطان، دانلود رایگان ایبوک، آشنایی با بیماری ها
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری