من منم، تو تویی

من منم، تو تویی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : یاسین هدایتی فر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

من منم، تو تویی آیا تاکنون برایتان سؤال پیش آمده که چرا هر انسان رفتار مخصوص به خودش را دارد؟ چرا در شرایطی یکسان یک فرد عصبانی می شود، و فرد دیگری خونسرد است؟ به راستی دلیل این تفاوت در رفتارها چیست؟ اگر رفتارهای آدمی بی دلیل بود و از نظام و دلایل خاصی پیروی نمی کرد که هر لحظه شاهد رفتاری متفاوت از خود و دیگران بودیم!!!. گاهی مهربان بودیم و گاهی عصبانی و قسی القلب. گاهی بینهایت ولخرج بودیم و گاهی بی نهایت خسیس. به نظر می رسد که دلایل خاصی در پس رفتار های ما وجود دارد و تا زمانی که آن دلایل پابرجا هستند، ما در شرایط مختلف زندگی رفتارهای خاصی از خود نشان می دهیم. ( اگر این گونه نباشد احتمالاً دیگران به سلامت عقلی مان شک خواهند کرد). در این کتاب در رابطه با عوامل تشکیل دهنده ی رفتار انسانها با توجه به روانشناسی و پزشکی بحث می شود و در پایان نتایج جالبی گرفته می شود. کلمات کلیدی: دانلود کتاب روان شناسی، خود شناسی، رفتار شناسی، روانشناسی رفتاری، دانلود کتاب انسان شناسی، طبع شناسی، شخصیت شناسی، آشنایی با کودک درون، برچسب‌ها: دانلود کتاب روان شناسی، خود شناسی، رفتار شناسی، روانشناسی رفتاری، دانلود کتاب انسان شناسی، طبع شناسی، شخصیت شناسی، آشنایی با کودک درون
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری