هری پاتر و سیرک جادوگری - جلد 2

هری پاتر و سیرک جادوگری - جلد 2

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سامان یوسفی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

هری پاتر و سیرک جادوگری - جلد 2 نویسندگان: سامان یوسفی و ارشیا قنبری پس از مرگ استیو، ولدمورت قدرت بیش تری گرفته است و دست به هر کاری می زند. هری و دوستانش هم چنان بدون استیو لئونارد در تلاشند تا ولدمورت را متوقف کنند ولی به کمک احتیاج دارند. چه کسی حاضر است خود را به خطر بیندازد؟ محفل ققنوس در حال نابودی است. مرگ خواران قدرت مندتر از قبل شده اند و هیچ کس نمی داند باید چه کار کند. آیا استیو لئونارد زنده مانده است؟ مرگ دامبلدور نمایشی بوده است؟ هری و رون و هرمیون امیدوارند که کسی به آن ها کمک کند. کسی که قدرت زیادی داشته باشد. آن ها در این راه راز وحشتناکی را کشف می کنند. رازی که ممکن است نتیجه اش پایان ابدی برای انسان ها باشد! اتفاقی که هرگز در دنیای جادوگری رخ نداده است. آن ها دشمن جدیدی پیدا می کنند. دشمنی از جنس مرگ ... کلمات کلیدی: داستان، رمان، داستان ایرانی، رمان جالب، هری پاتر، دانلود کتاب های هری پاتر، Harry Potter And The Magic Circus، دوستداران هری پاتر، سیرک جادوگری، دانلود کتاب داستان هیجان انگیز، دانلود pdf کتاب هری پاتر، برچسب‌ها: داستان، رمان، داستان ایرانی، رمان جالب، هری پاتر، دانلود کتاب های هری پاتر، Harry Potter And The Magic Circus، دوستداران هری پاتر، سیرک جادوگری، دانلود کتاب داستان هیجان انگیز، دانلود pdf کتاب هری پاتر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری