مفاهیم و تکنیک های داده کاوی

مفاهیم و تکنیک های داده کاوی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی اسماعیلی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

مفاهیم و تکنیک های داده کاوی پیشرفت های بوجود آمده در جمع آوری داده ها و قابلیتهای ذخیره سازی در طی دهه های اخیر باعث شده در بسیاری از علوم با حجم بزرگی از اطلاعات روبرو شویم. داده کاوی کوششی برای بدست آوردن اطلاعات مفید از میان این داده هاست و رشد بی رویه ی داده ها در سطح جهان اهمیت داده کاوی را دو چندان کرده است. کتاب حاضر حاوی مفاهیم و تکنیک های اساسی داده کاوی است و در ده فصل تنظیم شده است که در انتهای هر فصل پس از بیان خلاصه به توضیح منابع و مراجع برای مطالعه ی بیشتر نیز پرداخته شده است. کلمات کلیدی: تجزیه و تحلیل داده ها، دانلود کتاب IT، فناوری اطلاعات، دانلود کتاب آموزش آمار، آمار تحلیلی، آموزش جمع آوری داده، تکنولوژی OLAP، روش های طبقه بندی داده، آموزش خوشه بندی آمار، دانلود کتاب آمار، دانلود رایگان تکنیک های داده کاوی، دانلود کتاب الکترونیکی، برچسب‌ها: تجزیه و تحلیل داده ها، دانلود کتاب IT، فناوری اطلاعات، دانلود کتاب آموزش آمار، آمار تحلیلی، آموزش جمع آوری داده، تکنولوژی OLAP، روش های طبقه بندی داده، آموزش خوشه بندی آمار، دانلود کتاب آمار، دانلود رایگان تکنیک های داده کاوی، دانلود کتاب الکترونیکی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری