خار و مروارید

خار و مروارید

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود کیانوش
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

خار و مروارید محمود کیانوش شاعر، نویسنده و منتقد ادبی، چند سال پیش برای این که گزیده ای از شعرهایش به دو زبان فارسی و انگلیسی در دسترس هموطنان او قرار بگیرد، مجموعه ای با عنوان خار و مروارید Thorns and Pears ترتیب داد. از شعرهای مجموعه: گریز اینک من و نظاره پروانه ای سپید بر پله های قصر زمرد اینک من و گریز. آه ای پرنده پنهان در کوچه های عطر و طراوت آوازهای پاک تو آیا بانگی ست تا که من آیم برون ز محبس تاریک خویشتن؟ کلمات کلیدی: دانلود pdf کتاب های محمود کیانوش، دانلود شعر، شعر معاصر، دانلود کتاب شعر نوین، شعر اجتماعی، دانلود شعر انگلیسی، دانلود شعر دو زبانه، thorns and pears book، برچسب‌ها: دانلود pdf کتاب های محمود کیانوش، دانلود شعر، شعر معاصر، دانلود کتاب شعر نوین، شعر اجتماعی، دانلود شعر انگلیسی، دانلود شعر دو زبانه، thorns and pears book
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری