طراحی ها و نقشه های صنعتی

طراحی ها و نقشه های صنعتی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سمیر کتف
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

طراحی ها و نقشه های صنعتی مجموعه طراحی ها و نقشه های صنعتی برای راه اندازی موتورهای الکتریکی صنعتی توسط اینجانب ،سمیر کتف، در سال 1386 -1385 انجام شد. در آن زمان من در مجموعه فنی و حرفه ای استان البرز  شهرستان کرج  واقع در چهار راه طالقانی مشغول به فراگیری رشته الکتروتکنیک بودم. در آن سالها آموزش نقشه های الکتروتکنیک که شامل مدارهای فرمان و کنترل و سیم پیچی موتور است توسط دست و با شاولون انجام می شد. اینجانب اولین کسی بودم که توسط کامپیوتر و نرم افزار نقشه ها را کشیدم و نرم افزارها را تهیه و همچنین آنها را به علاقه مندان آموزش دادم... ... از آن به بعد طرح های من  دست به دست گشت و از سایتهای مختلفی سر در آورد. تصمیم گرفتم این طرحها را جمع کرده و در قالب چند مجموعه عرضه کنم.... کلمات کلیدی: راه اندازی موتور های الکتریکی، دالاندر، سیمپیچ مجزا، کنترل، قدرت، دانلود مدارات صنعتی، دانلود آموزش نقشه های مدارات، دانلود رایگان نقشه های کاربردی مدار، برچسب‌ها: راه اندازی موتور های الکتریکی، دالاندر، سیمپیچ مجزا، کنترل، قدرت، دانلود مدارات صنعتی، دانلود آموزش نقشه های مدارات، دانلود رایگان نقشه های کاربردی مدار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری