چگونه با تورنت به آسانی کنیم

چگونه با تورنت به آسانی کنیم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امید حسینی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

چگونه با تورنت به آسانی دانلود کنیم در این کتاب با هم و گام به گام روش استفاده آسان از تورنت را یاد می گیریم . تورنت و روش کار آن برای بسیاری از افراد ناشناخته و حتی برای بعضی ترسناک است که دلیل آن عدم شناخت از تورنت و روش کار آن است. دانلود با تورنت بسیار ساده بوده و کار با آن راحت است. در این کتاب یاد می گیریم که چگونه فایلهای تورنت را دانلود کرده و استفاده نماییم. کافیست گام به گام همراه با کتاب جلو رفته و به دستورات کتاب عمل کنید . توجه : این کتاب نحوه ساخت فایل تورنت را توضیح نمی دهد. برخی ویژگی های کتاب : - آموزش بصورت کاملا تصویری بوده و بسیار ساده می باشد. بصورتیکه حتی مبتدی ترین کاربران نیز می توانند تمام مراحل را انجام دهند. - خواندن کامل این کتاب و اجرای همزمان مراحل، به زمان زیادی نیاز ندارد زیرا تمام مطالب همراه با تصویر بوده و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. کلمات کلیدی: دانلود آموزش نرم افزار، آموزش دانلود با تورنت، آموزش نرم افزار uTorrent، آموزش دانلود آسان، برچسب‌ها: دانلود آموزش نرم افزار، آموزش دانلود با تورنت، آموزش نرم افزار uTorrent، آموزش دانلود آسان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری