هشت برزخ

هشت برزخ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نازیلا قبادی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

هشت برزخ کتابی که پیش رو دارید مجموعه از داستان های کوتاه به نام هشت برزخ است، که غم و درد جامعه کنونی را به شکل دیگری به تصویر در می آورد. آنچه که باعث شد من شروع به نوشتن این داستان کنم  فریاد های بی صدای چشمانی بود که هر روز در جامعه می دیدم غبار کهنه ای بود که بر، قلب های شکسته ای بود که پشت دیوار های غرور زجه می زدند روی اجسام بی جان خانه کرده بودند. هر کدام گویای درد بزرگی بود که باید نوشته می شدند. ارزشهای بزرگ انسانی را نمی توان تنها با یک قلم به اشتراک گذاشت گوشه ی بسیار کوچکی از آن را هدیه کرد. شاید باعث شود بیشتر فکر کنیم دنیا را عمیق روح و جسم خود را با یکدیگر کاوش کنیم و چراهای فراموش شده را باری دیگر، از خود بپرسیم . چرا اینگونه هستیم؟ چرا اینگونه می اندیشیم؟  کلمات کلیدی: دانلود داستان، دانلود مجموعه داستان، داستان های کوتاه، دانلود داستان اجتماعی، داستان غم انگیز، برچسب‌ها: دانلود داستان، دانلود مجموعه داستان، داستان های کوتاه، دانلود داستان اجتماعی، داستان غم انگیز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری