the da vinci code

the da vinci code

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : دن براون
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

the da vinci code دانلود نسخه انگلیسی کتاب رمان راز داوینچی(جهت دانلود نسخه ی فارسی به بخش دیگر کتاب های دن براون مراجعه نمایید) دن براون (Dan Brown) متولد ۲۲ ژوئن سال ۱۹۶۴ نویسنده آمریکایی است که کتاب های وی در قالب ژانر پر هیجان و رمز آلود به ۵۲ زبان زنده دنیا ترجمه شده است که از بین کتاب های او میتوان به رمز داوینچی که از معروف ترین آنهاست، نام برد. این رمان در سال ۲۰۰۳ بازار را تسخیر کرد و فروشش حتی از مجموعه هری پاتر نیز پیشی گرفت. تا می ۲۰۰۶‌ بیش از ۶۰ میلیون نسخه از این کتاب به فروش رسیده است و به ۴۴ زبان (از جمله فارسی) ترجمه شده است. محبوبیت و شهرت این کتاب به جایی رسید که شرکت‌های مسافرتی در سرتاسر دنیا، تورهایی ایجاد کرده‌اند که حول وقایع این کتاب می‌گردد و شرکتهایی مثل شرکت «راوینچیز» مسابقاتی با استفاده از مفاهیم کتاب ایجاد کرده‌اند. در ضمن یک فیلم سینمایی و یک بازی ویدئوئی نیز بر اساس آن ساخته شده اند. هم زمان, بخصوص بخاطر موضوع جنجالی کتاب, مخالفت های بسیار متنوع و مختلفی نیز با آن صورت گرفت. این کتاب شدیداً علیه کلیسای کاتولیک، واتیکان، پاپ و گروه مذهبی اپوس دئی است و از همین رو گروه‌های مختلف مسیحی و اسلامی علیه آن واکنش نشان داده‌اند. کلمات کلیدی: کتاب راز داوینچی، داوینچی، رمان راز داوینچی، ایبوک راز داوینچی، دانلود رمان رمز داوینچی، Dan Brown، رمز داوینچی به انگلیسی، the da vinci code، برچسب‌ها: کتاب راز داوینچی، داوینچی، رمان راز داوینچی، ایبوک راز داوینچی، دانلود رمان رمز داوینچی، Dan Brown، رمز داوینچی به انگلیسی، the da vinci code
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری