پیام به دانشمندان اروپا و آمریکا

پیام به دانشمندان اروپا و آمریکا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

پیام به دانشمندان اروپا و آمریکا در این کتاب کسروی چاره ی نجات جهان را در دستان دانشمندان و خردورزان دانسته و بر این باور است که در این زمینه از سیاستگران کاری ساخته نیست. سالهاست کار جهان به بن بستی رسیده و آدمیان زندگانی آدمیانه را کنار گزارده اند. در این دو سه سده اخیر، دانشها پیاپی فیروزیهایی بدست آورده، و تمدن پیشرفت تندی داشته. با اینهمه زندگی روز بروز سخت تر گر دیده و بگرفتاریهای جهانیان افزوده شده. روی همرفته، با اینهمه پیشرفتها در دانشها و اختراعها، و با اینهمه چیرگی بر طبیعت، بهره آدمیان از آسایش و خرسندی نه تنها بیشتر نگردیده، بلکه رو بکمتری رفته، تا آنجا که امروز آدمیان بدترین حالی را می دارند، حالی که در تاریخ کمتر مانندش توان یافت. کلمات کلیدی: احمد کسروی، اعتقادات کسروی، اندیشه های کسروی، دانلود کتاب از کسروی، پیام به دانشمندان اروپا و آمریکا، سیاست ایران، راه پیشرفت ایران، کتاب کسروی، برچسب‌ها: احمد کسروی، اعتقادات کسروی، اندیشه های کسروی، دانلود کتاب از کسروی، پیام به دانشمندان اروپا و آمریکا، سیاست ایران، راه پیشرفت ایران، کتاب کسروی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری