سلامتی آقایان

سلامتی آقایان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی اصغر صفری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

سلامتی آقایان در کتاب آماده شده مهمترین و خطرناک ترین عوامل تهدیدکننده ی سلامتی آقایان که بیشتر آن ها قابل پیش گیری هستند را خواهید شناخت و راه های کاهش این خطرات را فرا خواهید گرفت. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در ایالات متحده در سال 2003، بیش از یک میلیون مرد آمریکایی جان خود را از دست دادند. تقریبا 80 % آن ها به دلیل ابتلا به بیماری قلبی یا یکی از نه عامل مرگ زای دیگر، فوت کردند. در اینجا ده عامل مرگ زا در بین مردان آمریکایی مطابق با گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در سال 2003 آورده شده است. بیماری قلبی، سرطان، سوانح و حوادث پیش بینی نشده، سکته، بیماری مزمن انسدادی ریه، دیابت، آنفولانزا و ذات الریه، خود کشی، بیماری کلیه و بیماری آلزایمر به ترتیب مهمترین عوامل مر گزا در بین مردان بوده و بیش از 78 % تمام موارد مرگ و میر به این دلایل رخ داده است. به همه آقایان خواندن این کتاب و عمل به دستورات آن پیشنهاد می شود. کلمات کلیدی: مشکلات وازکتومی، دانلود کتاب های سلامتی، دانلود کتاب های پزشکی، سلامت جنسی آقایان، بیشترین علل مرگ در آقایان، سرطان در آقایان، پیشگیری از ابتلا به بیماری قلبی، کتاب مربوط به آقایان، آقایان بخوانند، برچسب‌ها: مشکلات وازکتومی، دانلود کتاب های سلامتی، دانلود کتاب های پزشکی، سلامت جنسی آقایان، بیشترین علل مرگ در آقایان، سرطان در آقایان، پیشگیری از ابتلا به بیماری قلبی، کتاب مربوط به آقایان، آقایان بخوانند
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری