هنر مردن

هنر مردن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اصغر طاهر زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

هنر مردن همانطور که همه می دانند، مرگ چیزی است که برای مردم دیگر رخ می دهد. برای بیگانگان، خارجی ها و برای سگ ها. کسی تصور آن را برای خودش ندارد. این کتاب شاید پذیرش فناپذیربودن را قابل تصور کند. شاید حتی آن دورنما را هیجان آور و اغواکننده سازد ، نه تا حدی که انسان خودش را زیر یک اتوبوس بیندازد، بلکه تا حدی که چیزی غیرقابل اجتناب را با آسودگی پذیرا شویم. و زندگی، که اینگونه از وحشت سبکبار شده، شاید حتی بیشتر قابل لذت بردن شود. کلمات کلیدی: دانلود کتاب معاد، هنر خوب مردن، دانلود کتاب ماورائی، دانلود کتاب مربوط به مرگ، دنیای بعد از مرگ، پایان زندگی، انواع مرگ، غرب زدگی، انتشارات لب المیزان، برچسب‌ها: دانلود کتاب معاد، هنر خوب مردن، دانلود کتاب ماورائی، دانلود کتاب مربوط به مرگ، دنیای بعد از مرگ، پایان زندگی، انواع مرگ، غرب زدگی، انتشارات لب المیزان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری