قصه ی غدیر

قصه ی غدیر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نادر فضلی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

قصه ی غدیر فاطمه دختر زیبا و مهربانی است. او شش سال دارد و تنها دختر خانواده است. پدر فاطمه، آموزگار و مادرش پرستار است. وقتی پدر و مادرش سر کار می‌روند، پیش مادربزرگ می‌ماند. مادربزرگ او را با خود به مسجد می‌برد و نماز خواندن و وضو گرفتن را به او یاد می‌دهد. کتاب مصوّر حاضر از مجموعه کتاب‌های «کودک و نیایش» است. در این کتاب به آموزش ساده نماز به کودکان گروه سنی (ب) و (ج) پرداخته شده است. خانه؛ چادر نماز؛ فاطمه به مسجد می‌رود؛ فاطمه نماز یاد می‌گیرد؛ اول باید وضو را یاد گرفت؛ چقدر وضو گرفتن آسان است؛ سوره حمد؛ سوره توحید؛ جشن تو مسجد و سلامِ نماز از جمله عنوان‌های قسمت‌های کتاب هستند." کلمات کلیدی: داستان برای نوجوانان، غدیر خم، امامت رسیدن حضرت علی، غدیر خم، اسلام، داستان کودکان، داستان مذهبی، داستان آموزنده، برچسب‌ها: داستان برای نوجوانان، غدیر خم، امامت رسیدن حضرت علی، غدیر خم، اسلام، داستان کودکان، داستان مذهبی، داستان آموزنده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری