تمبرهای یادبود از سال ۸۴ تا ۹۲

تمبرهای یادبود از سال ۸۴ تا ۹۲

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امیر قربانی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

تمبرهای یادبود از سال ۸۴ تا ۹۲ تمبر معمولاً به صورت کاغذی کوچک و چهارگوش تهیه می‌شود که در چهار سوی آن کاغذ حالت دندانه‌دار دارد و در پشت آن چسبی مالیده شده که با برخورد آب خاصیت چسبندگی پیدا می‌کند. چسباندن تمبر به یک نامه یا بستهٔ پستی نشان‌دهندهٔ اینست که فرستنده، مبلغ لازم برای ارسال محموله را به‌طور کامل یا بخشی از آن را پرداخته‌است. در صورتی‌که ارزش تمبر الصاقی کمتر از بهای خدمات پستی مربوطه باشد گفته می‌شود که محموله «کسر تمبر» دارد. کیفیت پایین تمبرهای یادبود سالهای ۸۴ تا ۸۸ از سوی خود پست جمهوری اسلامی ایران می باشد و در خود وب سایت پست جمهوری اسلامی ایران تمبرهای یادبود با کیفیت پایین قرار گرفته اند. کلمات کلیدی: انواع تمبر، تمبر های قدیمی، تمبر، تمبر یادبود، کلکسیون تمبر، تمبر ایرانی، برچسب‌ها: انواع تمبر، تمبر های قدیمی، تمبر، تمبر یادبود، کلکسیون تمبر، تمبر ایرانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری