سمفونی بادها

سمفونی بادها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرامرز فرحمهر
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

سمفونی بادها کتاب "سمفونی بادها" مجموعه ای از شعر و ترانه ها بنده، بدون هیچ سانسوری با جوهر مایه کامل در اختیار شماست، از شما درخواست دارم که فایل کتاب را دانلود کنید و به دیگران هم توصیه کنید، که فایل دانلود شده را به صورت جزوه پرینت بگیرند تا کتاب به صورت واقعی تری نشر پیدا کند، شاید این تنها راه برای نشر کتاب، بدون موانع ، هزینه، کلاه برداری ناشرها، و باندهای پخش کتاب باشد، متأسفانه ما تنها هستیم، و تمام قصدمان این است که اثرهایمان بدون هیچ دست کاریی، سالم به دست شما برسد. اشعار در انواع سایت های بزرگ ادبی مانند محفل ادبی باتو...اینم و محفل ادبی گلستان، در کتاب مجوز دار محدود بی پایان،ساده گانه ها، اشک های شاعرانه و در کتابخانه ملی ثبت شده است. کلمات کلیدی: مجموعه شعر، شعر عاشقانه، شعر نو، شعر، محفل ادبی شعر، برچسب‌ها: مجموعه شعر، شعر عاشقانه، شعر نو، شعر، محفل ادبی شعر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری