پیشینه کهن گیاه درمانی در میان ترکان

پیشینه کهن گیاه درمانی در میان ترکان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شاهپور نوروزی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

پیشینه کهن گیاه درمانی در میان ترکان استفاده از گیاهان و درمان گیاهی از زمان سومریان مورد توجه قرار گرفته است. در مورد گیاه درمانی کتاب های زیادی نوشته شده است ، اما به طب گیاه درمانی در میان ترکان توجه چندانی نشده است، در حالی که کاربرد گیاهانی مانند آویشن و کاکوتی و گاو زبان و پونه و اسفند و ... در میان ترکان از هزاران سال پیش رایج است. اما این کتاب با استفاده از کتاب هزار ساله دیوان لغات الترک محمود کاشغری و قوتادغو بیلیک یوسف خاص حاجب و فرهنگ سنگلاخ تالیف میرزا مهدیخان استرآبادی به بررسی این موضوع بپردازد. کلمات کلیدی: کشاورزی، گیاه شناسی، گیاهان دارویی، گیاه درمانی، آویشن، زنجبیل، خارخسک، گلرنگ، باریحه، درخت صندل، برچسب‌ها: کشاورزی، گیاه شناسی، گیاهان دارویی، گیاه درمانی، آویشن، زنجبیل، خارخسک، گلرنگ، باریحه، درخت صندل
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری