اندیشه های سبز

اندیشه های سبز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد نظری گندشمین
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

اندیشه های سبز ما به کاربرد مداوم اندیشه های دیگران که به صورت قالبی و کلیشه ای درآمده اند، محکوم نیستیم. ما مجبور به توقّف در اندیشه و اندیشیدن دیگران ( حتّی اندیشمندان و دانشمندان بزرگ ) نیستیم. هرکس باید بر اساس پویایی فکری و ذهنی خود به اندیشیدن روی آورد و اندیشه های خود را آگاهانه انتخاب کند نه اینکه کورکورانه در اندیشه های دیگران منجمد شویم و به اندیشه های خودمان هیچ صحّت و اعتباری ندهیم. دیگران هم مثل ما می توانند در اندیشیدن خطا کنند و پایبند اندیشه هایی ناروا گردند، از این رو بسنده کردن به یک سری اندیشه های تکراری ( هر چند مهم و سودمند ) و صرفاً پسندیدن آنها، موجب رکود فکری ما می گردد و ما را در چنگال ِ افکار کهنه گرفتار نگه می دارد. کلمات کلیدی: روانشناسی، جملات حکیمانه، سخن قصار، موفقیت، متن روانشناسی، متن انگیزشی، برچسب‌ها: روانشناسی، جملات حکیمانه، سخن قصار، موفقیت، متن روانشناسی، متن انگیزشی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری