عوارض شناخته شده داروهای فارماکوپه ایران

عوارض شناخته شده داروهای فارماکوپه ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا پوردستگردان
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

عوارض شناخته شده داروهای فارماکوپه ایران کتابی که اکنون به صورت الکترونیکی در دستان شماست نتیجه 4 ماه مطالعه و بررسی رایج ترین داروهای فارماکوپه ایران است و تلاش شده است در این بررسی رایج ترین داروهای مورد استفاده در گروه های مختلف قرار داده شوند. هدف از مصرف این دارو ها درمان اختلالات، سندروم ها و بیماری های موجود است. هر یک از دارو ها معمولا در طی درمان عوارض جانبی ایجاد می کنند و مصرف کنندگان داروها از عوارض جانبی رنج می برند و گاهی حتی اطلاع ندارند این عوارض ناشی از مصرف داروهای مورد استفاده است.در این کتاب تلاش شده بر اساس عوارض گوناگون، داروها دسته بندی و در فصول مختلف بیان شوند. عوارض دسته بندی شده در این کتاب عبارتند از: عوارض کاهنده میل جنسی، قلبی عروقی، ادراری، الکترولیتی، آندوکرینولوژی، پوستی، تنفسی، چشمی، حساسیتی، روانپزشکی، روماتولوژی، ژینکولوژی، نورولوژی، عفونی، گوارشی، هماتولوژی کلمات کلیدی: کتاب پزشکی، انواع داروهای افسردگی، انواع دارو، داروهای روان پزشکی، عوارض مصرف دارو ها، داروهای فارماکوپه، درمان سندروم، برچسب‌ها: کتاب پزشکی، انواع داروهای افسردگی، انواع دارو، داروهای روان پزشکی، عوارض مصرف دارو ها، داروهای فارماکوپه، درمان سندروم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری