تاریخ فلسفه در جهان اسلامی

تاریخ فلسفه در جهان اسلامی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حنا فاخوری
  • مترجم : عبدالمحمد آیتی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

تاریخ فلسفه در جهان اسلامی کتاب تاریخ فلسفه در جهان اسلامی نوشته حنا فاخوری و خلیل جر ترجمه عبدالمحمدآیتی انتشارات علمی و فرهنگی   متن نوشته شده درباره این کتاب در پشت جلد چاپی کتاب: کتاب حاضر یکی از کتاب‌های ارزشمند در حوزه‌ی اندیشه و تفکر است. این کتاب برای متفکران و عالمان، به ویژه دانشجویانی که پیوسته با مفاهیم فلسفی روبه‌رو هستند، کاربرد فراوان دارد. یکی از ویژگی‌های بارز این کتاب، مختصر بودن مفاهیم ژرف و گسترده‌ی آن است؛ گردآوری مفاهیمی چون، فلسفه‌ی شرق، فلسفه‌ی غرب، تصوف، تأثیر متقابل اندیشه‌های اسلامی و یونانی، با همه‌ی ابعاد و زوایایشان، کار بسیار دشوار و دی عین حال مفیدی است. کتاب حاضر، از جمله کتاب‌های کاربردی است که هر محقق و دانشجوی حوزه‌ی «فلسفه اسلامی» ناگزیر است برای آگاهی و تکمیل مطالب خود، به آن رجوع کند. کلمات کلیدی: کتاب فلسفی، فلسفه، تاریخ فلسفه اسلامی، اسلام، اسلام شناسی، برچسب‌ها: کتاب فلسفی، فلسفه، تاریخ فلسفه اسلامی، اسلام، اسلام شناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری