آموزش نرم افزار Free Hand

آموزش نرم افزار Free Hand

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرناز ریاحی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش نرم افزار Free Hand نویسندگان: فرناز ریاحی، شهناز امین و مهندس معصومه عطیف فری‌هند (FreeHand) برنامه‌ای رایانه ای برای ترسیم اشکال دوبعدی برداری (استفاده از اشکال هندسی اصلی مانند نقطه، خط، منحنی و چندضلعی برای ساختن تصاویر) است که بیشتر در نشر رومیزی حرفه‌ای کاربرد دارد. این برنامه برای دو سکوی مکینتاش و ویندوز در دسترس است. فری‌هند برنامه‌ای منعطف برای طراحی صفحات (به ویژگی از نسخه ۴ که امکان کار با چند صفحه در یک پرونده به آن اضافه شد) همراه با امکانات گسترده برای ساخت اشکال برداری برای چاپ و صفحات وب است. در کتاب حاضر شما بیشتر با این نرم افزار مفید و کاربردی آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: نرم افزار گرافیکی، آموزش نرم افزار، کار و دانش، آموزش free hand، طراحی سایت، طراحی صفحات وب، برچسب‌ها: نرم افزار گرافیکی، آموزش نرم افزار، کار و دانش، آموزش free hand، طراحی سایت، طراحی صفحات وب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری