خواب - مجموعه شعر

خواب - مجموعه شعر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسام مبینی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

خواب - مجموعه شعر کتابی که در دست دارید، گزیده ایست از ساده ترین گام های ذهنی من که به شکل یک کتاب در اختیار شماست. از آن سو خواب نام گرفته است که همواره خواب برایم نشان و نماد خیال، آرزو و آرامش بوده نه غفلت و نا امیدی. این همان خیال آسوده و یا گاهی رنجیده است که همه ی ذهن انسان را در بر می گیرد و هر آنچه در آن می گذرد آغاز همه ی آرزو ها و اعمال اوست. پشتیبانی و حمایت شما برای ادامه ی این راه به من نیرو و انرژی هدیه خواهد داد. جا دارد از خانم ملودی هژبر سادات و آقای امیرحسین کیهانی و آرش فیوضی و تمام دوستانم برای حمایت ها و تشویق هایشان سپاسگزاری کنم .   کلمات کلیدی: شعر، شعر نو، مجموعه شعر، شاعر معاصر، شعر عاشقانه، مجموعه شعر خواب، برچسب‌ها: شعر، شعر نو، مجموعه شعر، شاعر معاصر، شعر عاشقانه، مجموعه شعر خواب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری