عقاب ها

عقاب ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهری عزتی مقدم
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

عقاب ها روزی خواندم عقاب‌ قبل از شروع طوفان متوجه نزدیک شدنش می‌شود بر خلاف تمام پرنده‌ها به فکر پیدا کردن  سرپناه نمی‌افتد بلکه تصمیمی دیگر می‌گیرد، او به سوی نقطه‌ای بلند پرواز می‌کند و منتظر رسیدن طوفان می‌شود، طوفان که از راه می‌رسد بال‌هایش را باز می‌کند و بر آن سوار می‌شود و بر باد‌هایی پرواز می‌کند که هر پرنده‌ای از آن می‌گریزد. اینجا بود که به عقاب‌ها علاقه‌مند شدم و درباره آنها مطالعه کردم، البته کتاب پیش رو بسیار مختصر و کوتاه است و از آوردن اسامی علمی و نام‌ها تا حد امکان خودداری شده است، اما درک نسبتا جامعی از کلیات زندگی یک عقاب به شما می‌دهد... کلمات کلیدی: زندگی عقاب ها، عقاب، عقاب طلایی ایران، پرندگان، حیوانات، برچسب‌ها: زندگی عقاب ها، عقاب، عقاب طلایی ایران، پرندگان، حیوانات
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری