صبح نزدیک است

صبح نزدیک است

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی بیرانوند
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

صبح نزدیک است در این کتاب (صبح نزدیک است) با روشی نوین به شکلی جذاب و داستانی یک دوره اعتقادات اسلامی و اجتماعی آموزش داده می شوند. در این کتاب با نگاهی نوین با معصومین (ع)، یهود، حجاب، تاریخ صدر اسلام ، فلسفه و عرفان، شیوه های جذابیت و مدیریت موفق، روایات اعتقادی معصومین، زوایای شگفت شخصیت پیامبر(ص) و بسیاری مطالب دیگر آشنا خواهید شد. این کتاب بسیار جامع و در عین حال بسیار کم حجم بهترین هدیه برای دوستان جوان شما خواهد بود زیرا از خواندنش خسته نخواهند گشت. داستان کتاب مربوط به جوانی است که همچون بسیاری از دیگر جوانان جهان امروز، دچار بحران هویّت است. این بحران که کیست و قرار است چه کار مهمی در زندگی خود انجام دهد؟ سرانجام طی اتفاقاتی غیر قابل پیش بینی غالبِ آنچه را که یک جوان امروزی برای موفقیّت بدِان ها نیاز دارد، می آموزد و حتی جهان را از نابودی نجات می دهد. با توجّه به اینکه خودم نیز اکنون نوزده سال دارم، بسیاری از سؤالات و نیازهای فکری هم سن و سال هایم را درک و سعی کرده ام بدان ها پاسخ دهم. کلمات کلیدی: رمان، داستان بلند، داستان مذهبی، نشر نصایح، آزادی، مذهبی افراطی، ولایت فقیه، آخر الزمان، حکومت اسلامی، بحران هویت، معارف اسلامی، برچسب‌ها: رمان، داستان بلند، داستان مذهبی، نشر نصایح، آزادی، مذهبی افراطی، ولایت فقیه، آخر الزمان، حکومت اسلامی، بحران هویت، معارف اسلامی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری