آناتومی

آناتومی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : خسرو ابراهیم
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آناتومی این کتاب مربوط به رشته تربیت بدنی شاخه آموزشی فنی و حرفه ای می باشد. کالبدشناسی (Anatomy)، شاخه‌ای از زیست‌شناسی است که به بررسی ساختار و شیوهٔ کار تن و بدن جانداران می‌پردازد. در کتاب حاضر نویسنده، ضمن ارائه ی تاریخچه ی مختصری در معرفی علم آناتومی و پیشگامان این علم از آغاز تا به حال، به برخی از تکنیک های جدید، برای شناخت بهتر بدن و ارتقای سطح اطلاعات علمی دانش آموزان با بهره گیری از تکنولوژی و مطالعه ی بهتر و عمیق تر ساختار بدن، پرداخته است. فهرست فصل ها فصل اول: مقدمه بر آناتومی و تاریخچه آن فصل دوم: سلول و بافت فصل سوم: استخوان شناسی فصل چهارم: عضلات فصل پنجم: مفاصل فصل ششم: دستگاه گردش خون فصل هفتم: دستگاه عصبی فصل هشتم: دستگاه غدد درون ریز فصل نهم: دستگاه تنفس فصل دهم: دستگاه دفع ادرار فصل یازدهم: دستگاه گوارش کلمات کلیدی: بدن انسان، آناتومی، فنی حرفه ای، زیست شناسی، استخوان شناسی، اعضای بدن انسان، دستگاه عصبی، دستگاه گوارش، برچسب‌ها: بدن انسان، آناتومی، فنی حرفه ای، زیست شناسی، استخوان شناسی، اعضای بدن انسان، دستگاه عصبی، دستگاه گوارش
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری