شبکه های رایانه ای

شبکه های رایانه ای

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آرشین خوش رو
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

شبکه های رایانه ای نویسندگان: مهندس آرشین خوش رو، مهندس محمد علی شاهی و مهندس سید حمیدرضا ضیایی یک شبکه رایانه‌ای (Computer Network)، که اغلب به طور خلاصه به آن شبکه گفته می‌شود، گروهی از رایانه‌ها و دستگاه‌هایی می‌باشد که توسط کانال‌های ارتباطی به هم متصل شده‌اند. شبکه رایانه‌ای باعث تسهیل ارتباطات میان کاربران شده و اجازه می‌دهد کاربران منابع خود را به اشتراک بگذارند. در کتاب حاضر شما بیشتر با شبکه های رایانه ای آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: شبکه های کامپیوتری، آموزش شبکه، حمد علی شاهی، حمیدرضا ضیایی، Computer Network، انواع شبکه، انتقال اطلاعات، امنیت شبکه، dns، سرویس دهنده وب، برچسب‌ها: شبکه های کامپیوتری، آموزش شبکه، حمد علی شاهی، حمیدرضا ضیایی، Computer Network، انواع شبکه، انتقال اطلاعات، امنیت شبکه، dns، سرویس دهنده وب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری