عشق ار نگاه واژه ها

عشق ار نگاه واژه ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هادی احمدی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

عشق ار نگاه واژه ها کتابی که در پیش روی دارید اولین اثر از هادی احمدی است که با محوریت عشق و در قالب قطعات ادبی و یا به گونه ای شعر مانند گنجانده شده کلامی ساده و بی آلایش که دلنوشته های عاشقانه ای را در خود جای داده است، سادگی و مسجع بودن برخی از قطعات بر زیبایی کار چنان افزوده که با وجود نو قلم بودن نویسنده، لطافت خاصی از درک معنایی آنرا به خواننده القا می شود این مجموعه در سال ۱۳۷۹ توسط انتشارات والعصر مشهد به چاپ اول رسید و نسخه پی،دی،اف آن اکنون توسط گروه مهندسی پژوهشی سارال تهیه و با قالبی زیباتر به شما عرضه می شود با امید اینکه ذره ای از احساس لطیف شما را به وجد درآورد.   هر شب خواب بیداری می بینیم مهرت تو ، مرا در سیاهی شب یاری میداد و قهرت، روزم را سیاه میکرد...   وقت دلتنگی دوباره برای آنکه که هنوز دلم برایش به اندازه قنداق غنچه است ... کلمات کلیدی: عشق، متن عاشقانه، متن ادبی، دلنوشته، جملات تاثیر گذار، شعر، برچسب‌ها: عشق، متن عاشقانه، متن ادبی، دلنوشته، جملات تاثیر گذار، شعر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری