آموزش آتش نشانی

آموزش آتش نشانی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد بخشی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش آتش نشانی مولفین این کتاب: محمد بخشی، رسول شاه محمدی، سید هادی حجازی می باشند. آتش‌نشانی یا اطفاء حریق مجموعه اقداماتی است که برای مقابله با آتش بوسیله خاموش کردن، کنترل و یا هدایت آتش‌های ناخواسته انجام می‌گیرد. اهداف آتش‌نشانی حفاظت از سلامت افراد، جلوگیری از آسیب به اموال و حفاظت از محیط زیست است.آتش نشانی مهارتی بسیار فنی است که احتیاج به دوره‌های طولانی چه در زمینه‌های عمومی مانند مقابله با آتش و چه در زمینه‌های تخصصی مانند عملیات امداد و نجات دارد. به شخصی که به صورت تخصصی به مهارت‌های اطفا حریق آشناست آتش‌نشان می گویند. فهرست مطالب: پیشگفتار آشنایی با سازمان و اهداف آن اصول و مبانی حریق خاموش کننده های دستی لوله های نواری ایمنی گاز کمک های اولیه و حمل مصدوم ایمنی در خانه کلمات کلیدی: آتش نشان، آموزش آتش نشانی، اطفاء حریق، خاموش کردن آتش، دوره های آتش نشانی، عملیات امداد و نجات، مهارت آتش نشانی، کپسول آتش نشانی، برچسب‌ها: آتش نشان، آموزش آتش نشانی، اطفاء حریق، خاموش کردن آتش، دوره های آتش نشانی، عملیات امداد و نجات، مهارت آتش نشانی، کپسول آتش نشانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری