دایرة المعارف مصور بریتانیکا: بدن انسان 2

دایرة المعارف مصور بریتانیکا: بدن انسان 2

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

دایرة المعارف مصور بریتانیکا: بدن انسان 2 نام انگلیسی کتاب: Brittanica.Illustrated.Science.Human Body 2 بدن انسان به تنهایی دریایی از شگفتی هاست و ممکن است ما از خیلی از شگفتی های آن باخبر نباشیم. بدن ما خیلی ویژگی های حیرت انگیزی دارد که شاید برایمان قابل باور نباشد. بدن انسان مانند بدن همه جانوران از چندین دستگاه درست شده است که این دستگاه‌ها از اندام‌ها و اندام ها از بافت‌ها و این بافت‌ها از یاخته‌ها درست شده‌اند. در کتاب تصویری حاضر از انتشارات معروف بریتانیکا شما بیشتر با بدن انسان آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: بدن انسان، کتاب تصویری، کتاب مصور، آشنایی با بدن انسان، کتاب علمی، اعضای بدن، human body، ساختار بدن انسان، عکس از بدن انسان، برچسب‌ها: بدن انسان، کتاب تصویری، کتاب مصور، آشنایی با بدن انسان، کتاب علمی، اعضای بدن، human body، ساختار بدن انسان، عکس از بدن انسان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری