مجموعه داستان های من

مجموعه داستان های من

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مصطفی امینی ولاشانی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

مجموعه داستان های من این کتاب شامل مجموعه ای از داستان های کوتاه است که توسط نویسنده نوشته و یا ترجمه شده است. قسمت هایی از متن کتاب: نزدیک غروب بود و آخرین اشعه های طلائی خورشید به آهستگی زمین را نوازش می کردند. خداداد مثل هر روز نزدیک غروب در حالیکه سرش را پائین انداخته و در دعا و راز و نیاز خود با خدای خویش غوطه ور بود به مسجد قدیمی روستا می رفت. روزی پسرک شیطان محل برای شنیدن صدای مناجات خداداد در هوای گرگ و میش غروب خود را روی بام مسجد رساند و گوش خود را نزدیک سوراخ هواکش بام مسجد گذاشت. آری، خداداد مناجات می کرد و خدای خویش را می خواند. پسرک با خود فکری کرد و در حالیکه حالت صدای خود را تغییر داد از درون هواکش سقف ندا برآورد: "ای بنده من ...." و خداداد ناگهان سر از سجده برداشت و هراسان گفت: "ب .. ب ... بله" و باز پسرک شیطان: "ای بنده من ..." و خداداد با هراس بیشتری باز پاسخ داد: "ب .. ب ... بله" پسرک در حالیکه لبخندی از رضایت بر لب داشت به آرامی و دزدکانه از بام کوتاه مسجد پائین جست و رفت. روز بعد و غروب دیگری فرا رسید و همان اتفاقات روز قبل تکرار شد. خداداد از مسجد بیرون آمد، اما او دیگر سرش را پائین نینداخته بود بلکه سر بر آسمان داشت، انگار در لابلای ستگارگان بدنبال چیزی بود و نجوائی داشت، نجوائی خوش. کلمات کلیدی: داستان، داستان کوتاه، داستانک، مصطفی امینی، داستان های کوتاه جالب، متن آموزنده، برچسب‌ها: داستان، داستان کوتاه، داستانک، مصطفی امینی، داستان های کوتاه جالب، متن آموزنده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری