ماجرا های کرابو کاراگاه خصوصی ابایدن: معمای برج های سه گانه ی کبوتران - فصل 1

ماجرا های کرابو کاراگاه خصوصی ابایدن: معمای برج های سه گانه ی کبوتران - فصل 1

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدحسین شهریاری
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

ماجرا های کرابو کاراگاه خصوصی ابایدن: معمای برج های سه گانه ی کبوتران - فصل 1 ابایدن، شخصیت داستانی است به نام افسانه ی ابایدن، که در ان در بدو ورودش به دنیا ، پدر و مادرش را از دست می دهد، مراسمی وجود داشته که می بایست این بچه ی بی سرپرست را می کشدند، ولی ان مراسم کامل اجرا نشده و ابایدن زنده مانده، ولی یادگاری از ان مراسم روی پیشانی ابایدن می ماند یک مثلث. این شخصیت در داستان خودش در، تلاش است تا دنیا را زیر سلطه ی خود ببرد و تا این لحظه که این داستان نوشته می شود جهان است. این پادشاه قدرتمند و مرموز خدمتکارانی را دارد که یکی از آنان ¼حکمران کرابو می باشد، کسی که جنایتکاران را پیدا و معما های جنایات را حل می کند، یک کاراگاه خصوصی که برای شخص ابایدن کار می کند. کرابو به هم ن در َدَ راه همکارش ه این ماجراها هستند که داستان از زبان هدن بیان می شود. داستان در سرزمینی خیالی اتفاق می افتد، نژاد خاصی وجود ندارد، اسم های انتخاب شده تماما در جهان وجود ندارند و مربوط به قوم و ملتی نمی شوند. این قسمت: پادشاه خوابی عجیب دیده است که جادوگر تعبیرگر گفته باید به سفری خطرناک به کوه های شمال بروند و وارد بر های سه گانه شوند . . . کلمات کلیدی: دانلود رمان، رمان تاریخی، دانلود رمان تخیلی، دانلود رمان افسانه ای، داستان جالب، رمان افسانه ی ابایدن، برج های سه گانه ی کبوتران، برچسب‌ها: دانلود رمان، رمان تاریخی، دانلود رمان تخیلی، دانلود رمان افسانه ای، داستان جالب، رمان افسانه ی ابایدن، برج های سه گانه ی کبوتران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری