نبرد رستم و اسفندیار

نبرد رستم و اسفندیار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هومن لازمی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

نبرد رستم و اسفندیار نبرد میان رستم و اسفندیار از گفتمان های بسیار شورانگیز شاهنامه است. در این داستان پای دین زرتشتی هم در میان می آید. می توان گفت که این داستان از دسته داستان هایی است که ناسازگاری و دگرگونی دیدگاه را میان شاهنامه پژوهان، باستان شناسان و موبدان زرتشتی درست کرده است. برای دریافتن بیشتر داده ها به دست خواننده، در این داستان همه ی رویداد های وابسته با رستم و اسفندیار گفته شده است. همچنین برای دریافت هر چه بهتر روند گذرای رویداد ها همه ی رویداد ها و رخداد های ایران از روزگار پادشاهی لهراسب پدربزرگ اسفندیار و گشتاسپ پدر اسفندیار گفته شده است. همچنین برای رسیدن به برآیندی در خور روزگار شاهنشاهی بهمن، پسر اسفندیار و چگونگی مرگ رستم را هم بازگو کرده ام. کلمات کلیدی: رستم، رستم و اسفندیار، شاهنامه، داستان شاهنامه، زرتشتی، گشتاسپ، مرگ رستم، رزم رستم و اسفندیار، جنگ های شاهنامه، داستان باستانی، داستان ایرانی، فردوسی، برچسب‌ها: رستم، رستم و اسفندیار، شاهنامه، داستان شاهنامه، زرتشتی، گشتاسپ، مرگ رستم، رزم رستم و اسفندیار، جنگ های شاهنامه، داستان باستانی، داستان ایرانی، فردوسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری