اندیشیده های من

اندیشیده های من

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد نظری گندشمین
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

اندیشیده های من تاثیر پذیرفتن و تاثیر گذاشتن، گناه نیست، جرم نیست، اشتباه نیست، مردود و مطرود نیست، ممنوع نیست، مذموم نیست. هر انسانی در هر لحظه در حال اشاعه تاثیرات خود است و از محیط مادی و روانی پیرامون نزدیک و دور خود متاثر می شود. چرا ماه موجب جزر و مدّ دریا ها می شود؟ اصلاً چیزی در این دنیا هست که تاثیری نداشته باشد؟ انسان در احاطه و محاصره تاثیرات بیرونی ( محیطی ) و درونی ( فرد با افکارو عقاید و باورهایش و غیره) خود است. حتّی یک مرده نیز تحت تاثیر محیط قرار دارد و به محیط نیز تاثیر می گذارد! کلمات کلیدی: فکر کردن، موفقیت، معلولیت، اندیشه ی یک معلول، زندگی، هدف زندگی، هدف، روانشناسی، متن روانشناسی، اندیشیدن، برچسب‌ها: فکر کردن، موفقیت، معلولیت، اندیشه ی یک معلول، زندگی، هدف زندگی، هدف، روانشناسی، متن روانشناسی، اندیشیدن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری