هنر گرافیک محیطی

هنر گرافیک محیطی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسیب استوار
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

هنر گرافیک محیطی پیوندی که بین زندگی و محیط ما وجود دارد باعث شده که کلیتی بنام گرافیک محیطی بوضوح قابل فهم و درک باشد. اشکال ، چینش، ابعاد و فضاهای موجود میان ما و محیط پیرامون ما بخودی خود حال خواسته یا ناخواسته گاهی سبب جذب این محیط می گردد. نوعی طراحی که رابط هنرهای تجسمی با محیط بیرونی پیرامون ما می باشد. این طراحی سبب انگیزش و جذب و لذت بردن از امکانات می باشد که تماما به سبب ابزارهایی هستند که باعث خلق این هنر می گردند. فهرست سرفصل ها: فصل اول: تعاریف و تاریخچه فصل دوم: عوامل گرافیک محیطی فصل سوم: ابعاد گرافیک محیطی فصل چهارم: موارد استفاده گرافیک محیطی فصل پنجم: ابزار گرافیک محیطی کلمات کلیدی: هنر گرافیک، گرافیک محیطی، گرافیک، پیکتوگرام، بیلبورد، ابزار گرافیک، گرافیک های شهری، خلاقیت، هنر، تعریف هنر، گرافیک در جهان، تلویزیون های شهری، تابلو دیجیتال، برچسب‌ها: هنر گرافیک، گرافیک محیطی، گرافیک، پیکتوگرام، بیلبورد، ابزار گرافیک، گرافیک های شهری، خلاقیت، هنر، تعریف هنر، گرافیک در جهان، تلویزیون های شهری، تابلو دیجیتال
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری