چالشهای پیش روی نظریه تکامل

چالشهای پیش روی نظریه تکامل

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مصطفی پورنور علی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

چالشهای پیش روی نظریه تکامل میزان حمایت از نظریه تکاملی موضوعی است که به طور متناوب در مناظرات بین نظریه آفرینش و نظریه تکامل و همچنین در بحث های دینی و فلسفی و علمی و آموزشی مطرح می‌شود. این موضوع معمولاً در آمریکا در جریان است با این حال در سایر کشورها نیز موضوع مهمی است. چرا که آفرینش گرایان طرفدار این هستند که نظریه آفرینش را به عنوان جایگزینی برای نظریه تکامل در مدارس تدریس کنند. و یا می‌خواهند نشان دهند که نظریه تکامل یک نظریه علمی کامل و کافی نیست. کلمات کلیدی: نظریه داروین، نظریه تکامل، هارون یحیی، نظریه علوم، دانشمندان اسلام، فسیل، تاریخچه فسیلی، کتاب اطلس خلقت، چارلز داروین، تکامل حیوانات، تاریخ طبیعت، انسان و میمون، تکامل انسان، جمجمه انسان، چگونگی پیدایش حیات، پیدایش زمین، برچسب‌ها: نظریه داروین، نظریه تکامل، هارون یحیی، نظریه علوم، دانشمندان اسلام، فسیل، تاریخچه فسیلی، کتاب اطلس خلقت، چارلز داروین، تکامل حیوانات، تاریخ طبیعت، انسان و میمون، تکامل انسان، جمجمه انسان، چگونگی پیدایش حیات، پیدایش زمین
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری