آموزش HTML

آموزش HTML

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بیتا ضرابیان
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش HTML HTML مخفف Hyper text mark up language ( زبان کد گذاری ابر متن ) می باشد. HTML در واقع زبان ساخت صفحات وب می باشد. این صفحات می تواند حاوی متنهای آرایش شده ، Link ، تصاویر ، جدول ، Plug – in و … باشند. استقبال زیاد از این زبان برنامه نویسی و همچنین کمبود کتابهایی که در این زمینه وجود دارند ما را بر آن داشت تا بدون پرداختن به جزئیات بسیار ریز و غیر ضروری ، منبعی ساده و در عین حال کلی ارائه دهیم که مطالعه آن برای خوانندگان خالی از لطف نخواهد بود. جهت کد نویسی و طراحی صفحات وب نیاز به یک Text Editor ساده مانند Notepad که در تمامی ویندوزها قابل دسترسی می باشد و نیاز به نصب Text Editor جدید نیست. این کتاب الکترونیکی توسط بیتا ضرابیان تهیه شده است. کلمات کلیدی: آموزش طراحی صفحات وب، طراحی سایت، طراحی وب، آموزش مقدماتی طراحی سایت، آموزش سریع طراحی سایت، html، آموزش html، کتاب آموزش جامع html، برچسب‌ها: آموزش طراحی صفحات وب، طراحی سایت، طراحی وب، آموزش مقدماتی طراحی سایت، آموزش سریع طراحی سایت، html، آموزش html، کتاب آموزش جامع html
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری